Surr i huvudet..

Varför får jag hjärnsläpp så fort jag klickar på "Skapa" knappen??
Är det någon omedeveten självförsvarsmekanism som slås på då?
Hjärnan bryter av sändningen.

Hm NU blir jag nyfiken på VAD det ÄR som jag egentligen tänker skriva som måste censureras utav självaste mig!?!?!?!

Hehe kanske är det om min nattliga räd ;)
Ja jag började fint, sen var det upp till mottagaren att tolka fritt. Och visst hade jag rätt i mitt antagande om hur det skulle göras.
Muahahaha jag är en "evil person in disguise".
Ja jag kunde ju fått ett bemötande som behövde en backup plan.


Så kvällen inleddes med en promenad som gick direkt till affären för att köpa något nyttigt men jag kom ut med choklad. Jag choklad? hm hormonerna igång och spökar eller..jag brukar inte äta godis, chips eller choklad.
Min svaghet är pizza och öl.
Men ja jag fick lust på lite Geisha och sen slank det ner en ny sort med smak av jordgubb, citron och chili.
Det sista med chili hade jag missat helt, men märktes efter jag tryckt i mig halva.

Sen går vi hem till kompisen (jag tror det var hon som körde någon mental grej som fick mig till detta onödiga frosseri).
Där bjuds jag på en rejäl bit rabarberpaj med vaniljsås. MUMS mums...vidare så förlustar jag mig på jämtlands chips och smöriga popcorn.
Uäck jag kom på vad jag har ätit..fy, hjorthornsalt. Jag trodde det var hjortronsalt, men nä mald horn från en bock. Det smakade inte gott längre :/

Vi spelade kort och jag har lärt mig ett nytt kortspel.
Det var himla trevligt!!!! Fast sista rundan efter 4 timmar så orkade jag inte blanda lekarna utan gjorde som tanterna, tog lekblandaren och OPS, jag hade sönder den *skäms enormt* Jag måste leta reda på vart man kan köpa en..fort!

OBS. det är ingen bänkpress, tryck försiktigt.


Vid tvåtiden tror jag det var, så gick jag "hemåt" och ville ha lite sällskap på vägen.
Det är rått och fuktigt i luften, hutter. Och efter mitt kroppsbyggande under kvällen gjorde att jag fick tung andhämtning av traskandet. Men jag var snabb och kortfattig, måste ju dra ner på mina novellslånga kommentarer så lika bra att öva sig, och det är lite svårt att knappa i mörker samtidigt som man trevar sig framåt över sten och grenar.
Det var skönt att få krypa ner under ett varmt täcke, men nån har snott mina kuddar. Nåja handen under den lilla som fanns kvar till mig och puffa till det så blev det okej.

Lite sugen på att visa hur jag fick till det..haha nu var jag internt lustig igen..haha


Kommentarer
Postat av: J

Den lär komma i nästa tävling om inte annat, måste bli av me den haha =)

Kortblandare finns på ditt lokala teknikmagasin ;)

2008-06-27 @ 11:31:34
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: joel

hehe.. men internskämt är och förblir överlägsna..

2008-06-28 @ 00:07:13
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Irre The Terrorist

Haha Helt klart Joel!!!!

Och ännu bättre om man har en till som förstår dem ;)

Vet inte varför, men ibland älskar jag mina sjuka, dåliga skämt som jag är ensam* om att finna någon humor i.

Tur jag slapp dra min backupplan iaf ;)

Blev lite gardering i varje ord utifall att...det inte blev svar som jag inte ville få.

Nästa gång blir det inga krusiduller..hahaha

2008-06-28 @ 01:07:17
URL: http://darknessa.blogg.se/
Postat av: joel

hehe.. jag låtsas att jag inte fatta.. vad är backupen?!?!?!

2008-06-28 @ 23:44:29
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Hanna

är det bara jag som tycker Geisha med smak av jordgubb, citron och chili låter helskumt?? :P

2008-06-29 @ 14:08:00
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0