Irre alá Tina Turner

Ja så har Metaltown tagit slut.
Jag var in till polaren (som jag inte träffat på nästan 1 år! fasen va tiden går fort) och när jag kliver in där i hallen så det första man får höra:

HÄR KOMMER ROCKMORMOR!

Ja för fan, här kommer jag!
Och stormar in med "the feeling" flödande i mina ådror, och knäpper en öl.
nä..vänta lite..Jag är ingen mormor!?
Vad blir jag då? Bara Rock..haha hade varit trevligt ;) men det blir nog Rockåldring.

DJUP SUCK

Men sist jag såg henne var -15 kg sen, och hon säger att jag är sååå snygg.
Åhhhh...*förvirrad*
Hon hinner nog inte se så mycket för jag är både högt och lågt.
Som en fjäril fladdrar jag omkring.
(eller en humla som vill pollenera alla blommor jag kan se)


Nåja, puss på er alla!
(från min födelsedag, kanske ska platta håret mera så jag slipper gå som ett troll jämt.)


Kommentarer
Postat av: Kotteby

Nämen åååh (slår mig själv i pannan).

Brevinkast! Så heter det ja. Satt länge och väl och funderade på vad fasicken det hette. Brevbärarlucka! Hahah...

2008-06-30 @ 14:16:34
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Just ja...

Såg du Metaltown från bron?

2008-06-30 @ 14:17:26
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: joel

Hahaha.. någon klok jävel sa.. "man är gammal när folk börjar kommentera på hur ung man ser ut"..



Så enligt logikens märkliga värld och att dom kallar dig mormor så borde ju det betyda att du är ung..



hmm



jag tror jag fick ihop det rätt där... :)

2008-06-30 @ 17:36:51
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0