Vilsen


Oh gosh va denna helgen tog på min energi.
Och minnet är totalt blankt!
Kanske lika bra för jag mår rätt så bra nu ;)

Jag söp bort min mobil och mig själv.
Då måste det verkligen ha varit ett riktigt bra party!! =D
Fast nu är jag hemma igen och min mobil ska jag hämta på onsdag......phu har blivit omhändertagna iaf!

Min kompis, som jag sällan ser och pratar med men som alltid ställer upp när det gäller, kom och hämtade mig i Slottskogen. Hon sa att jag va som Morticia ( i familjen Addams), jag undrar varför hon sa det?
Jag hade sådan fruktansvärd huvudvärk, kunde inte tänka, kunde inte äta, kunde inte vara still.
Men ändå hade vi en spontant trevlig dag, med både musik, middag och tjöt, trots min baksmälla, värk och trötthet.


Så här efter helgen kommer tankarna och funderingarna igen...
Om livet och människor.
Så trött på "slit och släng" mentaliteten.
Varför är vi så himla egoistiska?
Varför bryr sig folk så lite?
Ingen som stannar upp och reflekterar lite?


Nä jag måste ha kaffe nu.....*kilar ut i köket*

Kommentarer
Postat av: Lissan

Men visst är det konstigt att vi behandlar varandra med sån 'disrespekt' ? Jag menar...vi lever ju längre numer och är definitivt mer beroende av varandra...varför vårdar man inte det ??? Jag kommer aldrig att greppa den grejen.. :-(



G´natt...och ta vara på dig :-)

2008-07-08 @ 23:32:50
URL: http://lissans.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Ja, vad skall man säga. Allt nytt är roligt. Och det nya är just nu kameran. Och det blir bilder. Jisses! Får nog göra en allvarlig rensning när jag kommer hem. Ingen idé och ha 1568 bilder.



Men det är kul. För den tar upp till 5 bilder i sekunden. Och då blir jag så paparazzi utav mig. Och det är första gången jag äger och brukar en systemkamera. Men jädrans.....jag måste köpa mer utrustning till kameran. Jag är hooked, som fisken säger.

2008-07-09 @ 09:40:35
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: DD

helloooo...jodu, nästa gång ska du bara svar: Ja kom hit och sätt på mig...NU!!! ;D



Klart vi ska åka jorden runt. Vad sägs om nästa sommar? Då hinner vi packa och skramla ihop lite tomburkar så vi kan betala resan också. GÖTT!!! =)



2008-07-09 @ 13:27:10
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: joel

går inte att kommentera inlägget ovan... får jag föreslå en gurka alternativt en banan.. fukt och grönt ska ju vara bra för kroppen har jag hört och dessutom slipper man ju jobbiga känslodisskussioner ;)

2008-07-09 @ 13:28:32
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: DD

Hahahaha.....You scare me man!!!



Klart vi ska ta världen med storm. Men jag föredrar eget hotellrum så kan man kicka ut dom på gatan om man e missnöjd eller låta dom ligga kvar och gosa om man e happy happy ;D





2008-07-10 @ 11:04:01
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: joel

hahaha.. jag inser att jag lovat bort en del av mig som lever sitt eget liv.. men visst, vill du leka med mr 2centimetarn så be my guest ;)

2008-07-10 @ 13:37:20
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0