Sommar..och trött.

Ja vad händer egentligen?
Sommar är sådant "släpp allt och bara flyg omkring" läge.
Ingen struktur, inget vettigt, bara sus och dus.

Och jag tar fortfarande inte tillvara på alla chanser jag får!
Alla möjligheter som erbjuds.
Borde ångra saker jag gör..men nä jag ångrar allt jag inte gör.

Men igår var jag ut igen..hehe
Ja fast jag blev sen och tog bilen och blev nykter!
Tur det :)

Träffade min gamla barndomsvän som jag skrev om och hennes blogg.
Berättade lite om det och att får hon extra besökare kan jag ha skickat över dem haha.
Hon ville ha min adress..OJ. Men ehe..hum...va fan har jag skrivit om!?!
*hjärnan går på hög varv och jag letar i mitt minne*
Hm ja jag har ju INTE skrivit om det som kan intressera henne..hehe ja där var jag kanske elak, men phu det är lite känsligt ämne som fortfarande är lite "icke offentligt" och som ingen riktigt vet något om. (jag är tyst som vanligt :)
Och inga snaskigheter om henne heller, behövs ju inte hon bjuder på dem i sin blogg ;)
Hon säger vad hon tycker och tänker, skiter i vad andra tycker och anser om det.
Skulle väl lägga ut hennes länk igen fast under "länkar". Gör det senare...

Hon har flera bloggar. NU blev jag nyfiken..men ligger lågt om att fråga om deras adresser.
Har inte tagit mig tid att läsa hennes dagbok, den jag tycker så mycket om!
Men jag hinner aldrig riktigt med...

HInner inte med mig själv ens. Fast idag har jag bara suttit och försökt TÄNKA mig ut.
Misslyckas, det funkar inte ..hm :/
Och nu är klockan så mycket att gå ner till sjön känns lite förbi.
Men å andra sidan har jag ju dragit iväg andra kvällar vid denna tiden.

NU ska jag starta min mobli som jag äntligen har fått tillbaka!
Hoppas jag inte blir besviken nu...
hihi känns lite som att skrapa lotten med storvinsten.

Kommer snart igen och då märks det väl vilket resultat det blev.

Kommentarer
Postat av: Joel

det är svårt det där när folk man känner i verkligheten ska läsa, då måste man helt plötsligt censurera, tänka, fundera och skära bort.. nej, jag föredrar att mina "verklighetsvänner" håller sig borta. ;)

2008-07-11 @ 12:40:48
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0