Soffpotatisen

Jag har sovit bort hela dagen idag!!
Slösat bort en del av mitt liv till total meningslöshet.
Behövde väl det, men kunde jag inte ha gjort det när det spöregna och åskade eller nått?
Idag har det ju varit underbart soligt jue och jag missade det hela.
Hade också planer på en tur runt i staden med.

Jag håller nog på att förvandlas till en Vampyr.
  • Blir blekare
  • Är ljusskygg.
  • Nattlivet är mitt liv.
  • Spegelbilden reflekterar inte längre mig.
  • Kors får mig att reagera och backa.
  • Kyrkogården är min framtida adress.
Vitlök är väl det enda som håller mig kvar som människa.


Men jag har iaf gjort något som händer var tredje år eller så.
SKALAT POTATIS !!!!!!

Ja jag kan och gör det fort med..tro inte jag är blondinbellas mörka jag nu.
Älskar dessutom potatis och brukar be om det när jag blir bortbjuden för det är exotiskt för mig som sällan får ätit dessa knölar.

Så varför äter jag inte det jämt då?
Jo det är att jag har svårt med själva skalningen pga mina händer som inte får vara i vatten. Allergi.

Likaså köttfärslimpa är min favoriträtt! Men jag har svårt att laga till det själv :/
Första plats på min matönskelista är: Potatis och Kalops.
Sedan köttfärslimpa och tredje plats flygande Jakob.


Den nakna sanningen!!
           

Lilltjejen sa att hon var "Kocken" hon var tjejen och jag kunde vara killkocken.
Öh har hon sett de programmen?
Inte ens jag har gjort det. Lyckats se nått avsnitt av han som åkte runt och söp hela tiden, var några år sedan då jag hade såkallat tv-liv.

Kommentarer
Postat av: Wille

Se till och koma ut i solen det kommer göra dig gott, ja gissa va jag ska göra i eftermiddg,,,,, helt rätt jag ska träna. 3 veckor till sen är det bröllop och semester.

2008-07-03 @ 12:47:43
URL: http://btwilen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Är du allergisk mot vatten? Det var det märkligaste jag hört på länge! :P



min kamera har lagt av men jag kan illustera en bildserie på hur det gick till, om du lovar att göra om den fast i bikini ;) ska vi säga så? Deal?

2008-07-04 @ 09:33:44
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0