Ont i huvudet..

Timbuktu - The Botten Is Nådd


Ja idag mår jag ännu sämre än igår kväll. Fast på ett annat sätt..
Och jag som har bestämt med kompisen att grilla med henne vid Arken.
Jag sitter fortfarande i min jätte t-shirt och håret åt alla håll.
Ska träffas om trekvart!
Aj jag har såå ont i huvvet..ögonen är som jag gått i öknen två dar.
Öm i kroppen för jag har sovit på det hårda golvet och det är inget jag rekomenderar för de över 25år!
Minns inte att jag skrev i bloggen heller..men tydligen lyckades jag skriva.

Jag har sms:at runt och vet inte vad jag har skrivit eller till vilka.
(brukar oftast bli till de som jag INTE ska sms:a till)
Min mobil är full så inget sparas....aj vad jag har ont i huvudet.

Jag fick sms från en som funderar över ett av mina sms, öh vad har jag skickat då?
..................... *censur* .....................
Ohh har jag skrivit det? Låter inte som jag..ber så mycket om ursäkt!
(har min kompis skickat från min mobil? Hm..)


Midsommar sms:
(en favorit)

Jag går vægen
det ær mmolnigt
jag e full.
Dugget kommes o sen regnet.
D va spña ner.
Svensk sñmmar e hærligt?
odps jag §pillfr ĩ.
Oj igen..men det äs så hærkigt at+t gå hår


Jag var iaf lycklig och nöjd just då ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0