Jag är inte bakiskåt, jag har bara bakisångest.

Sitter och funderar...men kommer ingen vart i mina tankar.
De vandrar hit och dit, så jag vet inte nått till slut.

Vad tänker folk på egentligen?
Vad vill man ha?
Vad är viktigt?
Vad kretsar det mesta runt?
Vad är intressant?
Vad gör en lycklig?
Vad gör en ledsen?

Det är sorgligt att svaret på de flesta frågorna är sex i någon form.
Skulle ju vara annat!!

Jag vill klart ha sex jag med!!
Men hur...med vem...på vilka villkor........etc.??
Jag bollar tankar och känslor fram o och tillbaka!
Men ena stunden så är jag moralisk och sen ändrar jag mig och tycker att va faaaan!

SUCK..jag kommer ingen vart i mina tankar....

Jag är kåt!!...vill ha kuk....kom och knulla mig!!!

Men:
-nä, duuu jag är trött orkar inte..du kan stanna hemma.
-Jag har ingen lust nu... vi kan väl höras senare?
-Klart jag vill ha dig!! Men kan inte nu..ja jag ringer dig sen.

*poff, borta*

Kan jag inte bara säga:
-JA för fan kom hit och ta mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0