Grillning


Telefonen ringer o ringer jag orkar inte svara, säkert polaren som undrar vart jag är.
Jag började sms:a polaren och tänkte skjuta upp grillningen tills imorgon.
Men så ringer hon på mobilen och jag svarar o bestämmer att va fan, jag gör ett försök.....sitta här och dö ännu mer gör inget bättre.

JAG LYCKAS FÅ UPP RÖVA ur stolen!!! Snabbdusch och i kjol o blus bara.
Sen iväg. Det blev hellyckat! Och trevligt, har aktiverat mig också.
Finns hinderbanor runt om och jag är inte _den_som_är_den_ utan jag klättrar, svingar och krälar mig fram.

Sista fotot var så kanonbra! haha ja jag bjuder på mig ;) Men kameran balla ur, polaren sa att den skratta så att den braka ihop. Tyvärr så var jag tvungen att ta ur batterierna för att den skulle fungera igen men då försvann den sista bilden :(
(hon ville ha det kortet av mig, om det inte blev nått så TACKA hon för showen för den var ovärdelig. Kul att jag kan roa någon...haha ja jo jag är inte som andra jaja)

Så det blir ingen visning här.
Jag har en till men ehe...den visar inte min gummivighet utan mera grenen på mina trosor.
(tänk om jag hade varit utan, hur hade inte det sett ut hahahaha)
Det var på banan med däck som hänger på rad och jag klev från ena till andra men de åkte ju åt alla håll och mina ben följde med och där hängde jag som BETTY SPAGETTI spretandes.
(ja här försöker jag gå från ena till andra..ehe )
Armarna fick sig en riktig genomkörare. Inte lätt att sitta fast med foten i ett däck och resten av kroppen knäandes under och andra benet krokandes runt det andra däcket som hela jag ska över till.

Jag lyckades kravla mig upp och sitta på däcket och tänkte ut en ny taktik.
Sätta sig på 2 däck och sedan snurra runt och bli kvar på andra däcket ? Japp det gick, nästan för plötsligt är jag där igen med akrobatiska övningar. Det var svettigt!

Swing, swing, jag måste få tag i nästa däck
Hehe jag ska ha tag i dig..swingar mig till andra däcket

Att gå balansgång på stockar ser ju enkelt ut. Ja jag hade lite halkiga skor så jag var lite rädd för att slinta och få skrapsår. Det var enkelt när de var bara en liiite högt över marken, men det blev högre ju längre fram i banan man kom. Sist var det en bit över backen och då genast har man INGEN balans alls. Det var inte högt heller bara nån nivå över, men det kändes ändå otryggt. Wille han gick efter mig och retades hela tiden och gungade i repet så man såg ut som en apa som svingade sig fram, högt och lågt.











Kommentarer
Postat av: Kotteby

Vart är detta?

Ser helmysigt ut. Mina barn skulle stormtrivas...

2008-07-02 @ 12:27:59
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: joel

hhahaha.. barnasinnet lever ju i alla fall.. Gediget värre ;)

2008-07-02 @ 18:20:18
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: joel

själv är man snart grå som ett troll och börjar med pensionssparande...

2008-07-02 @ 18:20:42
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fan vad akrobatisk du var! Blir lite imponerad här och försöker mig på liknande saker.. i taklampan.



Behöver jag ens säga att det är mindre lyckat?

2008-07-02 @ 21:27:49
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Jag hamnar nog snarare "down under". Jag har varit en naughty naughty boy under min tid på Tellus.



=)

2008-07-03 @ 00:39:15
URL: http://kotteby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0