Full rulle igen =D

Det är ju helt otroligt att saker ska hända eller komma allt på samma gång!
Nu hinner jag inte med alls.
Hm jag som varit så ensam så länge.........
Jag klagar inte, hehe jag har haft så toppen!
Fy helvete så skoj :P

Ja jo jag packade min tandborste DD och drog med mig några hunks som reserv men jag vet inte vart jag försvann på vägen.
Jag har mellanlandat hos min beskyddare där jag har min bas just nu.
Imorgon fika..japp bara fika! hehe sedan så bär det av till Borås och lite festande igen.

Jag har hunnit med picknick i Slottskogen med ett gäng pervon ;) hehe japp sant!
Sen Bohus fästning och medeltidsdagarna där..jisses vilket ösregn det var och vilket ös det var på natten inne i gångarna med bandet.

Sedan en massa annat.. =D
Nu är jag sleten, ska nog droppa ner mig i kompisens soffa.
Har ju inte varit hemma sedan midsommarafton och lär dröja en vecka till iaf innan jag hittar hem.

*over and out*

Kommentarer
Postat av: joel

låter som du äntligen fått lite snurr på kavaleriet.. se till att inte lämna någon utanför bara .

2008-07-22 @ 11:45:18
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: DD

Men men men...va fan....ÅH...jag skulle ju varit med! fan....=/



Men det lät ju skoj som tusan, förutom ösregnet då.



=D



2008-07-26 @ 21:15:47
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0