Fika = Knulla??


Varför är det så svårt att träffa en kille och bara vara vän?
De flesta tänker enbart på sex, jag vill väl ha det med..JA TACK!!
Men jag vill också ha människor runt mig som jag kan umgås med!
Och inte bara utbyta vätskor som ger tillfredställelse för stunden. Jag vill ha mer!
Nej jag letar inte förhållande (sådant växer fram), bara sex kan funka med, ibland.
Bara så tråkigt när man träffar intressanta människor som jag trivs med, så visar det sig att de har andra avsikter än jag trodde.

Fika = Knulla??
Inte för mig!

  • Fika= Fika? Ja det är samma betydelse som ordet.
  • Fika= Umgås? Ja det är trevligare och mer givande!
  • Knulla= Knulla? Japp helt klart! Där är det inga missförstånd.
  • Knulla= Fika? Ja funkar. Kan vara den ordningen, eller tvärtom om man bestämt det innan.
  • Knulla= Umgås? Ja ännu trevligare! Om det är överenskommet.

Mm vi pratar inte alltid samma språk.
Och vi känner inte varandra fast vi kan tro det.



Kommentarer
Postat av: Kecke

Jag skulle gärna ha fler tjejkompisar, ja. Har egentligen bara en som jag verkligen kan kalla kompis. Vi var tillsammans för ca 10 år sen, så det är inga krusiduller där lixom. Dock har jag även ca tio-tolv andra tjejpolare...som man självklart kliver över gränsen med emellanåt, vilket då också resulterar i att dom egentligen är KK's.

2008-07-12 @ 17:54:40
URL: http://mylifeisbajs.blogg.se/
Postat av: Joel

Hmmm, lättare om man bara får proppen ur mun och erbjuder det hederliga ordet "pök?"

2008-07-13 @ 16:13:31
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: DD

Hmmmm detta verkar konstigt. Kecke vill ha tjejkompisar och Irre vill ha killkompisar. Ska ni två ta och ringa varandra och FIKA? Fika = Fika alltså.



Joel - hahahahaha.....



Men det tråkigaste av allt är nog när man har ett par killkompisar som skaffar tjej/sambo och sen inte kan eller vill umgås längre. Allt som oftast beroende på att tjejen förbjuder honom eller att han helt plötsligt börjar se "fel" i att ta en fika, en drink eller en middag ensam med dig (mig). That sucks!



2008-07-14 @ 10:41:12
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: DD

Irre - men om du sitter vid Liseberg då har du ju äventyr och dessutom så är du bara en bit bort. Sväng förbi och ta en snygging eller två med dig!!!! *asgarv*



2008-07-16 @ 16:03:35
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0