Aaaaargh fylledravel..inte ens jag vet vad som skrivs.

NU känner jag sådan depp igen!
Va fan är det för fel på mig???
_suckar jämt_ blää hatar upprepning.

Men jag kanske kan sova nått på morgonkvisten. jag har druckit alldeles för mycket.
JAJA...det är måndag..och en vanlig dag..ja sommaren är frånvarande (så jag kan inte skylla på det).
Men idag blev ett möte lycklig och ändå så jävla hysteriskt ARGH jag vet inte var jag ska ta vägen!!!

Ska väl gotta mig i de godbitar jag har därifrån och inte ligga och analysera de andra och försöka GISSA mig till vad vissa ord och meningar betyder. Brukar ju inte stämma alls..

Nåja. JAG vet hur det är, full förståelse..inte jag som är förloraren ;( hehe tack o lov!

Men sen är det en diss jag INTE kan hantera riktigt
Märkligt....
För det är något som börjat men inget som blivit mera. (finns ännu utrymme för det)
Men jag hoppas och tror, men sen ...nada respons, nada, nått.
Orsaken till att jag överhuvudtaget hamnade här.

Tja livet har sina vändingar.
Och man följer dem utan att ens märka något.
Men för EN GÅNG SKULL så har jag stannat upp och funderat lite. Saker och personer har berört mig som andra aldrig gjort. Hm jag har nog slutat att va så ytlig. Har jag varit blondinbellas spegelbild???? Nä hon är inte snygg..haha DET är ju jag iaf ;) *ironi*

Kommentarer
Postat av: Lissan

Men åhh va skitjobbigt med den där 'dissen' ... been there.. har oxå en sån i huvet...en som äter upp en me frågor o funderingar...en färsk en *L

Good luck på´re

2008-07-01 @ 20:13:16
URL: http://lissans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0